Reklamace
V případě, že chcete zboží z nějakého důvodu reklamovat, zašlete mail na autentico@kridovabarva.cz a vyplňte následující informace:
- Číslo faktury:
- Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- Email:
- Telefon:
- Důvod reklamace:
Po obdržení Vašeho e-mailu Vás kontaktujeme a na vyřízení reklamace se domluvíme.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení produktů Autentico jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny.
Použité zboží reklamovat nelze (například otevřenou barvu). Výjimkou je dodání jiné barvy, než byla v objednávce.
Zboží, které bylo poškozeno během doručení reklamujte u dopravce.
Reklamace se řídí zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.